© 2016 İTÜNOVA TTO

Tüketici Odaklı İletişim

Davranışsal Ekonomi Nedir? Karar verme süreçleri nasıl çalışır?

Hedef kitlenizle ve potansiyel müşterilerinizle doğru iletişim kuramıyor musunuz? Kitleniz sizi dinlemiyor ve onları ürününüzü alması için kolaylıkla ikna edemiyor musunuz? Öyleyse bu eğitim tam size göre. İnsanların nasıl davrandıklarını ve onları nasıl etkileyeceğinizi öğrenin.

İnsanların tamamen mantıklı olarak kararlar verdiğini düşünebilirsiniz ancak karar verme süreçleri tam olarak bu şekilde gelişmez, her birimiz oldukça değişik şekillerde karar veririz.

Bu eğitimde “Davranışsal ekonomi nedir?”, “Birey olarak kararlarımızı nasıl alıyoruz?” ve “İnsanları belli davranışlara nasıl yönlendirebiliriz?” konularını hızlıca öğrenebilirsiniz. Bu sayede ürününüzü hedef kitlenizin beklentisi doğrultusunda sunabilir ve müşterilerinizin sizi dinlemesini sağlayabilirsiniz.


Eğitim İçeriği

• Davranışsal Ekonomi Nedir?
• Kararlarımızı nasıl alırız?
• Nudge/Dürtme nedir?
• Seçim Mimarisi nedir?

Eğitime kimler katılmalı

• Girişimciler
• Startup’lar
• e - ticaret ile uğraşanlar
• Pazarlama ve satış ile uğraşanlar
• Yöneticiler

Konuşmacı: Mine TURALI

Tarih: 20 Aralık 2019 

Saat: 14.00-17.00

Yer: İTÜ Ayazağa Kampüsü Teknokent ARI 3 Binası Konferans Salonu

Etkinliğe Kayıt Ol
572 bilim insanı,
720 sanayi işbirliği ve
245 patent başvurusu
ile inovasyonun merkezindeyiz.

İTÜNOVA TTO ile teknolojinin gelişiminden haberdar olmak için bizi takip edin.