© 2016 İTÜNOVA TTO

Startuplar İçin Content Marketing

İTÜNOVA TTO ve Mindset Institute pazarlama dünyasının yükselen değerlerinden "Content Marketing Eğitimi" ile karşınızda!

Günümüzün küreselleşen dünyası, yenilenen medya olanaklarıyla birlikte kitlelerin yönünü geleneksel medya araçlarından ağırlıklı olarak dijital medya araçlarına döndürürken, satış ve pazarlama teknikleri de dönüşüm gerçekleştiren mecralarla paralel biçimde kendini yeniden yapılandırmış ve yeni yöntemlerin ortaya çıkışına imkân tanımıştır.

Sayısallaşma ve teknolojilerin dönüşümüyle birlikte dijital ortamlara taşınan medya okur-yazarlığı, artan e-ticaret alışkanlıkları ve hayatımızın parçası olan sosyal paylaşım platformları ise geleneksel yazılı, görsel ve işitsel medyada ürünlerini pazarlama faaliyetleri gösteren firmalar için yeni bir pazarlama alanı olarak görülmüştür ve Content Marketing’de kendini bu değişimin akışına bırakarak yöntemini geliştirmiştir. 

Content Marketing Nedir?

Content Marketing, işletmelerin, pazarlama yöneticilerinin, markaların, dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi (takipçi) kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı olmak amacıyla oluşturulmuş görsel, yazılı ve işitsel pazarlama tekniğidir.

Yenilenen pazarlama dünyasının eğilimlerini ve dinamiklerini öğreneceğiniz, Türkiye’de sektörün önde gelen pazarlama uzmanlarından AdobeSystem ve Samsung gibi kurumsal firmaların pazarlama ekiplerinde yönetici pozisyonlarında hizmet veren ve bir süre televizyon dünyasında da Teknotrend ve Silikon Vadisi programlarında izleyici kitlesiyle bir araya gelen Hakan Akben’in vereceği bu eğitimi kaçırmayın!

Eğitim İçeriği

•Content Marketing  (içerik pazarlaması) nedir?

•Startuplar için içerik pazarlamasının önemi

•Klasik Pazarlama vs İçerik Pazarlaması

•İçerik üretme yöntemleri ve teknikleri

•Markanız için içerik pazarlaması stratejisi oluşturma

•İçeriğin yayılması için planlamalar

•Viral pazarlama / Buzz Marketing

•Temel İçerik pazarlaması KPI’ları

•İçerik pazarlaması ölçümlenmesi

Markanız için oluşturulan içeriğin optimizasyonu

 

Katılımcılar eğitim sonunda İTÜNOVA TTO ve Mindset Institute onaylı dijital katılım belgesi almaya hak kazanacaklardır.

Eğitmen: Hakan Akben

Tarih: 16 Mayıs 2018 Çarşamba

Saat: 13.00-16.00

Yer: İTÜ Ayazağa Kampüsü, UHeM (SC3-ARI 9) Binası Konferans Salonu (Fen Bilimleri Enstitüsü yanındaki yeşil camlı bina)


Kayıt ve detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.

513 bilim insanı,
466 sanayi işbirliği ve
173 patent başvurusu
ile inovasyonun merkezindeyiz.

İTÜNOVA TTO ile teknolojinin gelişiminden haberdar olmak için bizi takip edin.