© 2016 İTÜNOVA TTO

Markanı Baştan Yarat!

"En Önemli Ürün ve Hizmetiniz Markanız!"

Şirketler ve girişimler ne satarlarsa satsınlar, ne hizmet verirlerse versinler, ne iş yaparlarsa yapsınlar, en değerli ürünleri markalarıdır. Bir girişimci, liderlik dışında iyi bir pazarlamacı olmak zorundadır. İşini, fikrini ve ürünlerini markalaştırıp, etkili ve stratejik pazarlamalıdır. İsim sürecinden, duruşuna, logosundan sloganına, birçok parçasıyla markaya karar vermek, hayata geçirmek ve sürdürülebilir kılmak en önemli konulardandır.

Marka, insan gibidir; konuşur, bir tarzı vardır, kıyafetleri vardır, arkadaşları ve hobileri vardır, kendini geliştirir, büyür, yardım eder. Bu eğitim programında, pazarı ve tüketiciyi anlayarak bir markanın baştan sona yaratım süreçlerini görme, girişimci olarak stratejik pazarlama sürecinde atılması gereken adımları derinlemesine öğrenme, dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki farklar ve incelikleri anlama ve hatta pratiğini yapma şansınız olacak.

Son olarak unutmayın; ne satarsanız satın, hangi hizmeti verirseniz verin, en önemli ürün ve hizmetiniz, markanız. Bu eğitim, en önemli ürün ve hizmetinizi nasıl büyüteceğinizi anlatacak, size bu uzun yolculukta stratejik ve etkin yolu nasıl çizeceğinize dair yön verecek!

Eğitimin Konu Başlıkları:

  • Marka nedir?
  • Tüketici Analizi ve Pazar Araştırmaları , Analizi
  • Rakip Analizi
  • Marka Konumlandırma süreçleri
  • 11 Adımda Marka Yaratmak !
  • Medya ve içerik stratejisi ( Konvansiyonel ve Dijital)
  • Medya Planlama (ATL, BTL, Dijital)
  • Ürün yönetimi ve marka değerleme
  • n11.com vakası
  • Dijitalde marka yaratmak ve dijital markalama ( detay)
  • Vaka üzerinden dijital ve Konvansiyonel Pazarlama ve Stratejileri
  • n11.com vakası – ilk gününden liderliğe tüm marka yaratma stratejisi
  • 11.11 alışveriş günü marka stratejisi ve uygulama

Eğitime Kimler Katılmalı:

  • Pazarlama Profesyonelleri
  • Girişimciler / Girişimci olmak isteyenler
  • Dijital dünyada ticaret yapanlar
  • Kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen profesyoneller
  • Pazarlama alanında kariyer düşünen üniversite öğrencileri ve çalışanlar
  • Şirket kültürü yaratmak isteyen IK yöneticileri
  • Kendi markasını veya kişisel markasını yaratmak ve yaşatmak isteyen kişiler

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli:

  • Markaların pozisyonlaması ve iletişimi üzerine temel bilgiler edineceksiniz.
  • Mevcut markanızı geliştirecek stratejik yaklaşımı edineceksiniz.
  • Hayata geçirmek istediğiniz yeni markanın sağlam bir temele oturması için gerekli yöntemleri öğreneceksiniz.
  • Markanızın geleneksel ve dijital iletişimi konusunda gerekli yaklaşımı kazanacak ve hedefleme konusunda derinlemesine bilgi edineceksiniz
  • Tüm pazarlama malzemeleri, dijital ve gelenekselmedya planlaması açısından yeni bir bakış açısı edineceksiniz.
  • Türkiye’den örneklerle işin pratiğini anlayacaksınız. ( özellikle n11.com doğuş hikayesi )
  • Kurgulanan oyun ile öğrendiklerinizi deneyimleyeceksiniz.
  • En önemlisi; marka yaratmak ve marka kalmak için gereken enerji ve heyecanı edineceksiniz.

Eğitmen Hakkında Bilgi

Ömürden Sezgin

2004-2006 yılları arasında Robert Bosch’ta iş geliştirme mühendisi, 2007-2012 yılları arasında Marka Danışmanı olarak çalışan Sezgin; 2012- 2018 yılları arasında da Türkiye'nin lider alışveriş sitesi n11.com'un kurucu marka müdürü olarak görev yapmıştır. Kendini “Marka Mühendisi” olarak tanımlayan Sezgin, ortağı olduğu Goodjob araştırma ve danışmanlık firmasında, Türkiye’den güçlü markalar yaratmak adına danışmanlık yapmaktadır. E-ticaret , girişimcilik, kent markalar ve dijital pazarlama konuları üzerine konferans ve seminerlere konuşmacı olarak katılmakta, İTÜ Çekirdek ve Girişim Hareketi'nde girişimci mentörlüğü yapmaktadır.

 

Önemli Bilgiler

1-Etkinliğe gelirken bilet bilgilerinizi yanınızda bulundurmanız gereklidir. Ödeme ve faturalama süreçleri Biletino kontrolünde olup kurumsal ve bireysel fatura tercihleri yine Biletino firmasına belirtilmelidir.

2-Katılımcılara etkinliğe katıldıklarına dair "katılım belgesi" online olarak iletilecektir. Birden fazla kişi için bilet alımlarında katılım belgelerinin doğru bilgilerle hazırlanması için eğitimi düzenleyen kurumla irtibata geçilmesi gerekmektedir. Katılım belgeleri etkinliği takip eden hafta sonrasında sisteme bırakılan mail adresleri ile paylaşılacaktır.

3-Etkinliğe ilişkin fatura, etkinliği takip eden hafta içerisinde (28 Şubat - 10 Mart 2020) Biletino tarafından mail yoluyla iletilecektir.

Eğitim Tarihi Saati: 28 Şubat 2020: 13.00-17.00

Yer: İTÜ Ayazağa Kampüsü ARI 3 Binası Konferans Salonu
Eğitmen: Ömürden Sezgin
Eğitim Ücreti: 150 TL
                       


Etkinliğe bilet almak için TIKLAYINIZ.

 

572 bilim insanı,
720 sanayi işbirliği ve
245 patent başvurusu
ile inovasyonun merkezindeyiz.

İTÜNOVA TTO ile teknolojinin gelişiminden haberdar olmak için bizi takip edin.